* Puteti returna produsele GRATUIT, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in termen de 14 zile de la primire. * Produsul poate fi returnat numai daca NU prezinta semne de uzura, este in ambalajul original, cu etichetele intacte si insotit de factura cu care a fost achizitionat. * Contravaloarea produselor returnate se va plati in termen de max. 10 de zile de la returnarea coletului, prin virament bancar. * Pentru retur va rugam sa contactati aceeasi firma de curierat cu care ati primit coletul si sa-l expediati la adresa de mai jos: STR. CALEA RAHOVA 240, SECTOR 5, BUCURESTI ! NU TRIMITETI RETURUL PRIN POSTA ROMANA NU LUCRAM CU POSTA ROMANA!
Cumpărătorul
are obligația să verifice ambalajul, iar în cazul în care apar
deteriorări evidente care ar fi putut să ducă la deteriorarea
conținutului coletelor (ambalaj găurit, tăiat, lipsă, etc.), pe
parcursul transportului, sau semne că coletul ar fi fost deschis după
sigilare, cumpărătorul se obligă să verifice integritatea produselor
împreună cu reprezentantul companiei care face livrarea. Se recomandă a
se face poze dacă este posibil. Dacă conținutul coletului este
deteriorat total sau parțial, Cumpărătorul trebuie să obțină confirmare
scrisă din partea reprezentantului serviciului de transport conform
căreia mărfurile au fost deteriorate ca urmare a transportului, prin
întocmirea unui proces verbal semnat de către Cumpărător si de către
reprezentantul firmei de transport care face livrarea. Recunoașterea
verbală din partea reprezentantului firmei de transport nu poate fi
utilizată la depunerea cererii de reclamație. Trebuie completat un
proces verbal de constatare a pagubelor, din care ambele părți –
Cumpărătorul și reprezentantul firmei de transport – să păstreze câte un
exemplar. Totodată, Cumpărătorul nu va face recepția mărfii, astfel
încât reprezentantul firmei de transport va lua coletul deteriorat și îl
va aduce înapoi la Vânzător. În cazul in care Cumpărătorul face
recepția mărfii livrată în ambalaj evident deteriorat, vânzătorul își
declină responsabilitatea rezolvării unor reclamații ulterioare. Prin
aceasta nu va fi afectat în nici un fel dreptul legal al Cumpărătorului
de a notifica ulterior Vânzătorul în cazul în care constată un defect
sau orice altă lipsă de conformitate a Produselor. Nicio prevedere din
prezenta Politică de retur sau Termeni și Condiții nu aduce atingere
drepturilor de care beneficiați, în temeiul legii, în calitate de
consumatori.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna
conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si
in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile -de
la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.